Serwis

Świadczymy usługi w zakresie wsparcia technicznego i serwisu pogwarancyjnego urządzeń do automatycznej identyfikacji (czytniki kodów kreskowych, terminale mobilne, terminale wózkowe, drukarki etykiet). Doświadczenie naszych serwisantów gwarantuje fachowość i rzetelność przeprowadzonej diagnozy oraz późniejszej naprawy.

Oferujemy również sprzęt na wypożyczenia krótkoterminowe oraz długoterminowe.

Formularze

Zgłoszenie serwisoweWsparcie techniczne

    Dane firmy / Company contact information

    Dane urządzenia / Device information

    Dane urządzenia / Device information 2

    Dane urządzenia / Device information 3

    Dane urządzenia / Device information 4

    Dane urządzenia / Device information 5

    Dane urządzenia / Device information 6

    Dane urządzenia / Device information 7

    Dane urządzenia / Device information 8

    Dane urządzenia / Device information 9

    Dane urządzenia / Device information 10

    Dane urządzenia / Device information 11

    Dane urządzenia / Device information 12

    Dane urządzenia / Device information 13

    Dane urządzenia / Device information 14

    Dane urządzenia / Device information 15

    Dane urządzenia / Device information 16

    Dane urządzenia / Device information 17

    Dane urządzenia / Device information 18

    Dane urządzenia / Device information 19

    Dane urządzenia / Device information 20

    Dodatkowe pliki / Additional files

    W przypadku braku akceptacji wyceny/zaniechanie naprawy, klient ponosi koszty diagnozy i wysyłki wynoszące 150zł netto/szt. - w przypadku (czytników, drukarek: biurkowe, mobilne, kioskowe) lub 175zł netto/szt. - w przypadku (drukarek: przemysłowe, kart plastikowych, maszyny drukujące, terminali).

    I case of rejection of repair quota, or RMA resignation, the Requestant is bound to 150 PLN ( does not include VAT), per device, servicing and diagnosis fee - this includes Barcode Readers, Printers (Kiosk, Desk and Mobile). In case of Industrial, Card, Terminal, Slapper or Automation Printers the fee is 175 PLN ( does not include VAT), per device.

    W przypadku braku informacji zwrotnej oraz odpowiedzi na wezwania, po upływie miesiąca jest naliczana opłata za przechowanie i magazynowanie w wysokości 10% kwoty naprawy netto.

    In case of lack of response to Repair Service Quota or lack of timely response to aformentioned Quota (acceptance or rejection), AG Consult will charge a storage&handling fee of 10% of Quota's total value per month (does not include VAT).
    Drogi użytkowniku, po zapoznaniu się z niniejszą informacją, poprzez kliknięcie na „zaakceptuj” lub zamknięcie tego okna zgadzasz się na to, aby Twoje dane osobowe były przetwarzane w taki sposób, jak zostało opisane w zakładce RODO.

    Dear User, by clicking "Accept" or closing this window You hereby accept and consent for AG Consult to process and use Your personal data in accordance to RODO (GDPR) regulations.

      Dane firmy / Company contact Information

      Treść zgłoszenia / RMA's contents

      Dodatkowe pliki / Additional files

      Drogi użytkowniku, po zapoznaniu się z niniejszą informacją, poprzez kliknięcie na „zaakceptuj” lub zamknięcie tego okna zgadzasz się na to, aby Twoje dane osobowe były przetwarzane w taki sposób, jak zostało opisane w zakładce RODO.

      Dear User, by clicking "Accept" or closing this window You hereby accept and consent for AG Consult to process and use Your personal data in accordance to RODO (GDPR) regulations.