Zebra CC6000

zebra cc6000

Asystent klienta CC6000 stanowi połączenie dobrze znanej formy tabletu klasy konsumenckiej z platformą i funkcjami klasy korporacyjnej, aby zapewniać całkowicie wyjątkową obsługę i środowisko zakupów. Ten elegancki 10-calowy kiosk zapewnia klientom najlepsze funkcje zakupów online oraz w sklepie stacjonarnym i wszystkie oczekiwane przez nich możliwości samoobsługi — a także wiele innych zalet.

Klienci mogą w ciągu kilku sekund zgłosić swoją obecność w celu odbioru zamówienia, znaleźć produkt lub cenę, wyszukać potrzebne informacje, wezwać ekspedienta, za pomocą funkcji rozmowy wideo porozmawiać z ekspertem w celu uzyskania natychmiastowych odpowiedzi, otrzymać spersonalizowane oferty, dokonać zakupu i wykonać wiele innych czynności. CC6000 oferuje najnowsze osiągnięcia technologiczne na najnowocześniejszej platformie AndroidTM, aby już dziś przenieść proces interakcji z klientem na zupełnie nowy poziom, a dzięki gotowości na przyszłość jutro móc zapewniać klientom ekscytujące nowe doświadczenia. Dzięki podejściu opartemu na platformie i zaawansowanemu zestawowi programów narzędziowych oraz narzędzi do zarządzania Mobility DNA firmy Zebra działowi IT będzie łatwiej integrować CC6000 i zarządzać nim. Najlepsze możliwe usługi elektronicznego asystenta — na wyciągnięcie ręki Twoich klientów dzięki CC6000.

Dane techniczne